Еко ликовни и литерарни конкурс

Желели смо да развијемо маштовитост и креативност наших ученика, па смо расписали ликовни и литерарни конкурс. Имали смо срећу да су се одазвали и ученици других школа на наше велико задовољство. На теме : Од пластике до фантастике и Моја школа- еко школа одазвао се велики број ученика наше, али и других школа. Жири у саставу професора српског језика и књижевности: Весне Милошев, Јоване Бандић, Ане Ковачевић и Марије Војиновић, као и професора разредне наставе Данијеле Драгин одлучили су да буду награђени следећи литерарни радови.
У категорији 3. И 4. разреда, прво место је освојио Милан Бајин, 4.1, друго место, Немања Баковљев, 4.1, треће место Дуња Симић, 4.1. Сви ученици ОШ" Ђура Јакшић", ментор Јадранка Стојков.
У категорији ученика 5. и 6. разреда награђени ученици су: прво место - Братислав Крстоношић,5.3, друго место- Нађа Радловић, 5.3 и треће место Наталија Трајковски, 5.3. Сви су ученици ОШ" Ђура Јакшић", ментор Јована Бандић.
У категорији 7. и 8. разреда награђени су: прво место - Драган Адамов, 7. разред, ОШ "1. октобар" Башаид, друго место - Никола Ковачевић, 7. разред, ОШ" Јован Поповић, ментор Божана Грбић и треће место - Владимир Дивјаков, 7. разред, ОШ "1. октобар", Башаид.

Честитамо свим награђеним ученицима, као и свим осталим учесницима конкурса на учешћу, маштовитости, иновативним идејама и развијеној еколошкој свести!

 nagrade1
 nagrade2
 nagrade3

Правопис- употреба микробита

Петаци су показали своје знање из правописа користећи микробит. Употреба речце не уз придеве, именице и глаголе. Речи су коришћене из романа" Робинзон Крусо". Ученици су прво испрограмирали микробит плочице тако да је се тачни или погрешни одговори приказују на екрану.   Речи попут: невоља, неправда, не достајати, нећу, нисам, немогуће, немам, не осећам, немислим, незнам, небисмо, не би, требало је одредити као тачно или нетачно написане. Свако ко је погрешно одредио, излазио би из круга. Игра се настављала до самог краја. Наши ученици су показали завидно знање у познавању норми нашег језика, а они који су остали до краја су победници на опште задовољство.

 

Књижевност и екологија

Разговор о Робинзону Крусоу од Данијела Дефоа водили смо у градском Великом парку на свежем јутарњем ваздуху уз прелеп цвркут птица и преламање сунчевих зрака. Ученици су доживели природу на аутентичан начин и покушали да се поистовете са главним јунаком. Кроз дискусију сагледавали су борбу са природом, али и природу као пријатеља. Очувана и нетакнута природа пружила му је изворе хране, склониште и заштиту, као и лепоту живљења. Био је принуђен да савлада све на тежи и суровији начин, али је истовремено постао стрпљив, промућуран и човек јаког и снажног духа. Ценио је дарове природе које нам она пружа.

 vlcsnap 2019 05 28 00h02m14s139 vlcsnap 2019 05 28 00h00m41s776
 vlcsnap 2019 05 27 23h59m21s538  vlcsnap 2019 05 27 23h53m24s538

Активности Ученичког парламента у оквиру пројекта

Чланови Ученичког парламента су на градском тргу спровели анкету о разврставању отпада и употреби најлон кеса. Наши суграђани су врло радо одговарали на постављена питања. Анкетирано је 53 суграђана и анкета је показала да наши суграђани имају развијену свест о заштити човекове околине и предностима разврставања рециклажног отпада. Сличну анкету су спровели наши парламентарци и пре четири године. Након упоређивања резултата видљиво је да је еколошка свест наших суграђана у међувремену подигнута на један виши ниво.

Img001

Шта мислите на који би начин било најбоље организовати разврставање отпада?

Img002

Које врсте отпада разврставате?

Img003

Колико најлон врећица дневно употребите?

Img004

Img005

IMG 3815c88e9a9709d80bc7920bfe06b4c5 V

IMG 3f4f690c18666ade337b7f582fe537a2 V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Img006

IMG 08eee34b6c64721f0a88777b49fe7159 V

Страна 2 од 2